zondag 20 september 2015

speeddaten

Zo, daar ben ik weer eens op dit blog.

De reden dat ik hier niet meer geschreven heb is dat ik ziek ben en daarom weinig aan poppenhuizen doe.
(zie ook: www.tineenzo.blogspot.com)

Maar gisteren ben ik naar de workshop speeddaten geweest, georganiseerd door Cora's Cottage'.


Er werden 3 workshops gegeven.
Bert Aarts : miniatuur speelgoed - pakhuis
                                                - vrachtauto

Tine Krijnen : kleurboekje met potloden

en Cora zelf : beertje (wolvilt)

Er waren dan ook 3 groepen die na verloop van tijd doorschoven naar de volgende workshop.













Het was heel gezellig en ik heb het kleurboekje afgekregen.

















De beer moet nog in elkaar gezet worden















En aan de laatste workshop kwam ik niet meer toe.
Te moe.
Dus die ga ik nog een keer samen met Cora in elkaar zetten.




1 opmerking:

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit, mooi kleurboek met kleurtjes.